X
تبلیغات
رایتل
ما را حمایت کنید
 

وبلاگ آسمان هفتم

آموزش پرورش اندام و انتقال تجربه

زیر بغل دمبل جفت خم روی میز شیب دار

زیر بغل دمبل جفت خم روی میز شیب دار

منظور از انجام این تمرین: کار کردن روی عضلات طرفین فوقانی پشت بطور مستقل.

حرکتی مناسب برای افرادی که عضلات فیله کمر ضعیف دارند و یا کسانی که سابقه کمر درد دارند.

در این حرکت به دلیل وجود تکیه گاه بر زیر سینه و بالا تنه شما فشار از روی مهره های پایین کمر بر داشته می شود در نتیجه حرکت را با تمرکز بیشتری می توانید اجرا کنید.

نحوه ی اجرای حرکت کاملا شبیه حرکت زیر بغل دمبل جفت خم می باشد. با این تفاوت که بالا تنه و سینه خود را بر روی میز شیب دار تکیه می دهید.

در عکس متحرک زیر می توانید شکل صحیح حرکت را ببینید.


جهت دریافت برنامه به gmail پیام بدید :

mohammad.mr.olympia@gmail.com


تاریخ ارسال: سه‌شنبه 2 خرداد 1396 ساعت 17:15 | نویسنده: mohammad | چاپ مطلب | |
Facebook
نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.