X
تبلیغات
رایتل
ما را حمایت کنید
 

وبلاگ آسمان هفتم

آموزش پرورش اندام و انتقال تجربه

ارائه برنامه تخصصی بدنسازی مخصوص بدن شما


اگر می خواهید در بدنسازی پیشرفت کنید باید از برنامه تخصصی مخصوص بدن خودتان استفاده کنید.

تمام برنامه هایی که در مجلات و اینترنت هستند و با ادعاهای فریبنده حداکثر حجم در 3 هفته و یا لاغری در یک ماه دروغ و غیر استاندارد هستند.

رشد عضلات با صبر و حوصله و تمرین مداوم صورت می گیرد!!

لاغر شدن و از بین بردن چربی های اضافی بدن باید اصولی باشه در غیر اینصورت تعادل بدن شما را به هم می زند.

سوزاندن چربی های اضافی باید طی چند ماه صورت بگیرد نه طی یک ماه و با استفاده از چربی سوز!!!!!

برای بدست آوردن یک بدن زیبا و متناسب باید وقت بگذارید و سخت تمرین کنید. هیچ چیز راحت بدست نمیاد.


از برنامه هایی که در مجلات و سایت ها و ..... جهت حجم و لاغری ارائه می شوند ، استفاده نکنید زیرا این برنامه ها بر اساس نقاط ضعف بدن شما نوشته نشده اند!!!! که خود همین موضوع می تواند مشکل ساز شود.

اگر کسی را می شناسید که بر اساس نقطه ضعف های بدنتان برای شما برنامه بنویسد حتما به او مراجعه کنید نه مجلات و .....

بعنوان مثال فرض کنید که شما عضلات زیر بغل خوبی و متعادلی دارید و در مقابل عضلات سر شانه اتان ضعیف هستند و رشد کافی نداشته اند. و شما از برنامه ای استفاده کنید که در آن به عضلات زیر بغل بیشتر توجه شده  و عضلات سرشانه را نادیده گرفته باشد. به شما قول می دهم که بعد از یک ماه شانه هایتان حالت افتاده پیدا خواهند کرد!!! تازه اگر خوش شانس باشید و دچار آسیب سرشانه نشوید!



اگر با برنامه ای تمرین کنید که مناسب بدن شما نباشد و روی آن برنامه فکر نشده باشد فقط خود را خسته کرده اید. این یک حقیقت است زیرا در اینصورت شما فقط وزنه ها را در باشگاه جابجا کرده اید و برنامه ی شما هدفی نداشته. یک آهنگر و یا ;کارگری که آجر خالی می کند هم مقدار زیادی وزنه جابجا می کند اما آیا بدنشان عضلانی می شود؟ خیر !

برای نوشتن یک برنامه فاکتور های زیادی را باید مد نظر داشت و حرکت ها را باید مانند یک پازل کنار هم چید.

برنامه ای که غیر استاندارد باشد و در آن به عضله ای بیش از عضله دیگر توجه شود و عضله ی دیگری اصلا تمرین داده نشود باعث آسیب دیدگی می شود!

این ها را به عنوان یک سینه سوخته این ورزش برایتان می گویم که در 3 سال اول این ورزش آسیب هایی دیدم که هنوز هم بعضی از آنها همراهم هستند.

به هیچ عنوان از برنامه های پیشنهادی مجلات و هفته نامه های بدنسازی استفاده نکنید. زیرا کاملا غیر استاندارد هستند و چیز هایی که مطرح می کنند اکثرا برای بازار گرمی و فروش بیشتر می باشد.(تجربه خودم ،یک آسیب بد در سال 87 دیدم)

به دنبال برنامه های رایگان نباشید. زیرا طرف مقابل صرفا یه چیزی روی کاغذ نوشته و داده به شما، همین!!!.

نوشتن یک برنامه حداقل 2 ساعت فکر کردن می خواد. پس هزینه ای که برای این وقت می پردازید ارزشش را دارد

ایمیلم را اینجا قرار میدم تا کسانی که برنامه می خواهند عکس خودشان را برایم ارسال کنند تا بر اساس بدنشان برایشان برنامه بنویسم.

عکس های خودتان را حتما بوسیله برنامه Advanced JPEG Compressor یا هر برنامه دیگر حجمش را کم کنید. تا در باز کردن عکس ها مشکلی نداشته باشم.

 برنامه ماه  قبلی خود را نیز برایم بفرستید( این خیلی مهمه حتما باید برنامه ای که  ماه اخیر را با آن تمرین کرده اید  ببینم)

به غیر از دستگاه هایی که تو همه باشگاه ها است یکسری دستگاه ها تو بعضی از باشگاه است مثل: زیر بغل H - دستگاه سرشانه و ...  نام دستگاه های خاصی که در باشگاهتان است را برایم ایمیل کنید تا در برنامه یتان قرار دهم تا بهتر بتوانم نقاط ضعف بدنتان را پوشش دهم.

در عکس ها حتما فیگورهای جلو بازو از جلو ، جلو بازو از پشت - ریلکس از پشت و از جلو - و زیر بغل از پشت و از جلو بگیرید

اگر جایی در متن غلط ملایی و یا ناخوانا است به بزرگی خودتان ببخشید.

هزینه برنامه هم من تعیین نمی کنم بلکه من برای شما برنامه را می نویسم و ایمیل می کنم شما برنامه را می بینید و اگر رضایت داشتید هر چقدر که کَرَم خودتان است و دوست دارید و رضایت دارید به شماره کارت اینجانب واریز کنید برای وقت و زمانی که برای شما صرف کرده ام.( در حد وسع و تواناییتان)

ایمیل :

mohammad.mr.olympia@gmail.com

شماره کارت را هنگامی که برنامه را برایتان ایمیل کردم می فرستم





تاریخ ارسال: شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 23:15 | نویسنده: mohammad | چاپ مطلب | |
Facebook
نظرات (3)
جمعه 5 شهریور 1395 17:42
الف.واو
امتیاز: 0 0
لینک نظر
من دقیقا با خانوم زویا موافقم!!
یعنی هر دفعه پیر میشم سر این قضیه!پیدا هم که بشه از بس کمه که واسه هر دستگاه باید نیم ساعت معطل شی از شلوغی:/
پاسخ:
برای مردها هم همینه!
ما هم مجبوریم اکثر اوقات حرکاتمان را جابجا کنیم از شلوغی!!
پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 10:16
زویا
امتیاز: 0 0
لینک نظر
سلام

یکی از سخت ترین کارهای دنیا، پیدا کردن مرکز ورزش بانوانه که تا 9 شب باز باشه و به محل کار یا سکونتم نزدیک باشه
پاسخ:
بله متاسفانه بیشتر باشگاه ها شیفت صبحشان مخصوص بانوان می باشد ،
اما در بعضی از محله ها دیدم باشگاه های کلا مخصوص بانوان هم تاسیس کردند
یکشنبه 17 مرداد 1395 15:01
Maryam h
امتیاز: 0 0
لینک نظر
سلام
ممنونم از لطف شما
وبلاگ شما محرک منه واسه بدنسازی
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم
امیدوارم مفید باشه
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.